Kesän ulkojumpat alkavat 30.5.!

MasKi-Gymin järjestämät ulkojumpat siirtyvät tänä kesänä Masalan Framille lähiliikuntapaikan taakse nurmikolle.

Kesä- ja elokuussa:Tiistaisin klo 18.30-19.30 ja torstaisin klo 17.30-18.30 (ei to 22.6.)

Heinäkuussa: Tiistaisin klo 18.30-19.30

Kertamaksu 5 € (Käteinen, Sporttipassi tai liikuntaseteli. Myös elektronisilla korteilla voi maksaa tietyillä kerroilla, jolloin voi maksaa samalla useamman tunnin. Maksupäätepäivät merkattu keltaisella.) Saatavilla myös 6 kerran kortteja tänä vuonna.

Säävaraus: sateella jumppa peruuntuu.

Mukaan oma jumppa-alusta ja juomapullo. Kahvakuulatunneille tarvitset oman kuulan. Alustava ohjaaja- ja tuntilistaus on tässä. Muutokset mahdollisia. Tuntikuvaukset taulukon alla.

ti 30.05.17 Karita Keppijumppa
to 01.06.17 Teija Kunnon kesäjumppa
ti 06.06.17 Karita Keppijumppa
to 08.06.17 Teija Jumppa peruttu sateen vuoksi
ti 13.06.17 Piia Peruttu sateen vuoksi
to 15.06.17 Maritta Kahvakuula
ti 20.06.17 Piia Kehonhallinta
to 22.06.17 ei tuntia  Hyvää Juhannusta!
ti 27.06.17 Piia Kehonhallinta
to 29.06.17 Maritta Kahvakuula
ti 04.07.17 Ville

 Crosstraining

ti 11.07.17 Ville  Crosstraining
ti 18.07.17 Ville  Crosstraining
ti 25.07.17 Kristiina  Kuntopiiri
ti 01.08.17 Maritta Kahvakuula
to 03.08.17 Karita PuistoPilates
ti 08.08.17 Ville  Crosstraining
to 10.08.17 Kristiina  Kuntopiiri
ti 15.08.17 Maritta Kahvakuula
to 17.08.17 Karita PuistoPilates
ti 22.08.17 Ville  Crosstraining
to 24.08.17 Kristiina  Kuntopiiri
ti 29.08.17 Miia Zumba
to 31.08.17 Kristiina  Kuntopiiri

Karitan keppijumppa: Eri biiseihin tehtäviä lämmittelyjä, sykkeen nostoa ja lihaskuntoliikkeitä kepin kanssa ja ilman. Sisältää myös liikkuvuutta ja tasapainoa. Seura tuo kepit.

Teijan kesäjumppa: Tehokasta perusjumppaa koko keholle.

Piian Kehonhallinta: Monipuolinen tunti pitää sisällään liikkuvuus-, tasapaino-, lihasvoima-, ketteryys- ja keskivartalotreeniä. Koordinaatiokin haastetaan, mutta ei pitkillä askelsarjoilla.

Marittan Kahvakuula:Tehokas lihaskuntotunti, jonka aikana koko keho treenataan läpi tehokkain funktionaalisin liikkein tasapainoa, liikkuvuutta ja kehonhallintaa lisäävin harjoittein.Välineenä käytetään kahvakuulaa (Girya – kuulaa).Kahvakuulaharjoittelu kehittää sekä voimaa että kestävyyttä. Sillä on myös suotuisa vaikutus ryhtiin, koska kahvakuulaharjoittelu vahvistaa vatsa- ja selkälihaksia ja laittaa hartiat liikkeelle. Ota oma kahvakuula mukaan. (Naiset 6-12 kg, miehet 8-20 kg ).

 

Karitan PuistoPilates: Rauhallinen, keskitason Pilatestunti, joka haastaa keskivartalon hallinnan ja lapatuen, mutta avaa samalla myös jäykkää selkärankaa kierroilla, taivutuksilla ja rullauksilla. Pukeudu tälle tunnille hieman lämpimämmin, kuin hikitunnille. Oma alusta mukaan!

 

Ilmaisen kesäjumppakerran voittivat palautteiden antaneiden joukosta seuraavat henkilöt: Eva C, Hanna S, Ritva P, Aino J. ja Paula S. Onnea!